merhabalar anneler benim ikizlerim var 1 yasna geldiler ama birinin hiç dişi yok d vitamini düzenli kullanıyorum 1. aydan beri. diğerinin de 4 tanecik dişi var. bu durumda anneler var mı ? bir soru daha doktora gidemiyoruz malum balık yağı ne zaman kullanmaya başlamalıyım ?