Bebeğim tam 6 aylık oldu ve çok heyecanlı bir döneme geçiş yaptık biz de sonunda 😋
Malumunuz ek gıdaya geçiyoruz lakin benim bu konuda hiçbir bilgim yok bir acemi anne olarak 😂 Tecrübeli annelerden tüm bilgilerini paylaşmalarını istiyorum. Öncelikle kabakla başlamak istiyorum bugün ilk önce. ne şekilde pişirmem lazım tam tarif verir misiniz lütfen. Günde kaç sefer ne miktarda başlamalıyım? 🤷🏻♀️