Haribo42 yaşadığınız yere bağlı. Ben Trabzon da yaşıyorum 11 aylık oğlum 18-24 ay aldım uzun kollu pijama. Benim evim yazın serin oluyor o yüzden geceleri mutlaka uzun kollu ince pamuklu pijamalardan giydiririm. Kısa kollu bişey almadım. Trabzonun dışarı çıkınca bazen sıcak oluyor bi bakıyorsun hava serinliyor o yüzden kısa kol için acele etmedim havalar tam ısınsın ona göre bakıcam yada kısa kol alıp hava serinleyince üzerine ince hırka giydiririm duruma bağlı