Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 53 günlük oldu. Safra kesemde doğumdan sonra taslar olustu. Doktor ameliyat diyor. Ve safra kesesi de oldugu için de riskliymiş. Bebeğim cok küçük aynı zamanda su virüs insanı korkutuyor.. Daha once boyle bir durumla ksrsılasan oldu mı ya da onerdiğiniz bir setler var mı