Seldabi hayır olmaz kalkarken ve inerken özellikle emzirmeye çalışın kulaklarının rahatsız olmaması için . Ben uçuş boyunca da emziriyorum genelde 1 saatlik yolculuklar yaptığım için hiçbir sorun yaşamadım daha kırkı çıkmadan sanırım binmistim hatta uçağa bebegimle ilk