Bu pis Corona yüzünden yavrum 3 aydır evde zaten.Ha bitcek yaza derken bide kavasaki bu çıktı çocuklar da görülüyomuş sadece kafayı yicem artık ona bişey olcak korkusu ne zormuş bu annelik kimseyi endişendirmek için yazmıyorum yanlış anlamayın ama durup durup ağlıyorum psikolojim çok bozuldu artık