Ebrugurkuzey Merhaba anneler bebeğim 5 aylık artık kundaksız uyutmak istiyorum aslında oda istiyor fakat çok hareketli öyle uyuttuğumda çok çabuk uyanıyor ne yapmalıyım önerisi olanları bekliyorum 🙏
Melek-27 Ebrugurkuzey Ben hiç bir şey bulamadım öyle alıştı ilk zamanlar sürekli eli kolu kımıldadıkça uyandı 🙁
AlyaaSrmrt Ebrugurkuzey ilk başta tek kolunu çıkarın alışanankadar sonra diğer kolunuda çıkarırsınız bu şekilde yaptım ben :) artık kundaklamadan uyutuyoruk
46467 Ebrugurkuzey kundaklı uyutmak neden istemiyorsunuzki ? Biz 5 çocuğuz ve 1 yaşımıza kadar kundakladığını söylüyo
Neziha Ebrugurkuzey elleri açık Bi şekilde bırakın yatağa akşam ları eline sevdiği bir eşyasını verin onunla oynar oynar uykuya dalar inşallah 🤲
Ebrugurkuzey AlyaaSrmrt bende şuan onu deniyorum tek kolunu çıkardım ne kadar süre tek kolu kundakladınız kaç günde alıştı sizin bebeğiniz benim bebeğim çok huysuz uyutmakta da çok çaba sarf ediyoruz bi türlü uyku sorununu çözemedik bari kundağı çözelim dedim 😔
Ebrugurkuzey 46467 alışkanlık olsun istemiyorum bu şekilde de uyumasını öğrenmeli kundakta sonuçda 6 aydan sonra alışkanlık ve destekli uyuma biçimidir ve yaz geldi sıcaklarda kundaklamış sıkı sıkıya neden yatmak zorunda kalsın ki🤗
AlyaaSrmrt Ebrugurkuzey hareket etsede uykusundan uyanmıcağı şekle gelene kadar tek kol çıkardım bi süre sonra alışıyor bebeğinize bağlı. Sonra ikisinide çıkardım işte :) deneyerek anlayabilrisiniz
Ebrugurkuzey Neziha ahh keşke öyle olsaydı hiç olmadı kundaklıyken bile zor uyutuyorum kaç kez denedim kendi kendine uyusun diye hiç alıştıramadım çok yoruldum bu konuda sallanarak uyutuyorum 😔
Aysegulss Ebrugurkuzey çok denedim alıştırmayı sürekli böyle postları takip ediyordum ama bebek ne zaman isterse o zaman bırakıyor. Geceleri tek elini çıkarmaya başladı kundaktan sonra 2 elini çıkarmaya başladı daha sonrasında bağlar bağlamaz ellerini çıkarmaya başladı öyle uyudu. Kendi kendine bıraktı yani. O ne zaman isterse o zaman bırakır benimki 9 aylıktı
Ebrugurkuzey Aysegulss bizimkinde çıkartıyor ellemiyorum ama bu seferde çok hareket ediyor ellerini yüzene vuruyor vs o zamanda uyanıyor ve uyumuyor daha da zaten zor uyutuyorum çabucak uyandığında daha çok huysuz hırçınlaşıyor tekrar denediğimde uyumuyor baya zor yani herşeyi de denedim 😔
Ozgcannnn Bende kundak yapıyorum 40 yenı çıktı ama her uyandıgımda bakıyorum kı napıp yapıp o elı cıkarıyor kundaktan🤣
Laek Ebrugurkuzey önce tek kolunu serbest bırakarak kundak yapın daha sonra diğer kolunu. Öğlen uykularını kundaksız yapabilirsinz bu şekilde yavaş yavaş alışacaktır🌺