Busraae Kızlar dün rota aşısı olduk herkes olduktan sonra ishal falan olduk yazmıstı benim kızım daha olmadı yani olmama durumu var mı? Ben illaki olur sanıyordum
03032014 Busraae yoo bizde olmadık ama çok gaz yapıyor 😂ondan mı bılmem doktor dedıkı bır kere ateş ishal kusma yapabılır yaparsa kalpol ver dedı ateş için ama çok fazla ıshal olursa getır dedı bısey olmadı ama çok huysuz 🤦🏻♀️