BerraLinamm tam 10 aylık. Anne, baba, meme, mama, gelgel, dede, tütün gel (kediyi çağırıyor) diyor. Alkış, baybay, gelgel yapıyor. Ayakta desteksiz duruyor, 2 gündür 5-6 adım desteksiz atıyor. Oyuncak atı var binip dıgıdık diyor😂 ek gıdayla aramız idare eder, oyuncaklarıyla kendi kendine oynuyor aklıma gelenler böyle 🤷🏼♀️😂😍