Miran11 ben kızım da 3 sene BİM’in kendi bezini kullandım şimdi oğlumda da kullanıyorum çok memnunum kızımda ilk Prima aldım pişik yapmıştı Molfix aldım sızdırdı canbebe de sızdırdı artık en son BİM’in ki uygun gelmişti bide bunu deneyim dedim onda kaldım hem fiyat olarakta çok uygun akşam 8 gibi besi bağlarım sabah 7 8 e kadar dururdu kızım da hiç sızma psişik olmadı oğlumda da oyle