Ozgemir05 Arkadaşlar doğumdan sonra kendimi çok saldım acilen toparlanmalıyum eşimle hiç bir vakit geçiremiyorum doğru düzgün yemek dahi yiyemiyorum ama eşim daha ne kadar katlanır buna bilemiyorum kendime bi dur deyip önce kendimi toparlayıp sonra da eşime vakit ayırmalıyım sizce neler yapabilirim nasıl vakit ayırabilir sizler neler yapıyorsunuz
Umayduru Esinizle beraber bebege bakin 🤣bacim bende daldim saclarin dibi bi karis kaslar pala remzi.zaman yok.
Eceakyz Bence bu durumda rahat ol. Sen dünyanın en büyük mucizesini bir evlat vermişsin eşine ve bu dönemde sadece bebeğini düşün. Zaten sen en kötü halinle bile çıksan eşinin karşısına o seni dünyanın en güzel insanı olarak görür. Bir süre sonra zaten toparlayacaksın:) Biz anne olmak istediğimizde bir sürü şeyden fedakarlık ettik sonuçta. Kocana br Seni Seviyorum demen. İle yeterli😉