yeni-anne ayy kalırsınız zaten hanimis benim boncuğum diye sizin elinizden bı alıp seccek o ara maşallah diye diye kontrollerini yapicak sizede hayran hayran izlemek dusucek iki bebeğim var biri 20 aylık biri 2 aylık iyiki ilk kızımın ilk kontrolinde onu tercih etmişim diyorum ikinci doğumda mesaj attım hocam doğumum gerçekleşti ilk kontroli siz yaparmisiniz diye anında geldi kontrolü yaptı ki daha hamileyken o demişti kaç olursa olsun saat arayın kontrolünü ben yapicam diye💕 aileden biri gibi kızlarımın amcası yok doktorumuz amcası💕