aysegul kizim 4 aylik olduk parmaklarini kullaniyor ellerini parmaklari hep emiyor ama elleri genelde hep yumruk normali mi bu bir sorun mu var bilemedim
Sabriyeillke aysegul normalmis tatlim bizde ayni durumdayiz damaklari kasiniyornus disler yer ediniyomus eller hep buz gibi agizda oldugundan😃😃
Deletedmom090 Normal tabiki :) genelde sinirlenince yaparlar daha çok yada gaz problemi falan. Ama normal yani☺️
Deletedmom090 aysegul benim kızımda öyle valla gazımız falan bitti diş sıkıntımızda yok ama çok agresifiz 🤨
Dilarasaka Instagramda gormustum bebek elini yumruk yapiyorsa karni aç demek oluyormus doymus bebekte elini acik tutarmis ne kadar dogru bilmiyorum tabi
Deletedmom090 Dilarasaka sadece aç bebekler elini yumruk yapar diye bi şey yok ama. Benim kızımın elleri doğdu doğalı hep yumruk gayette güzel doyuyor