Arkadaslar merhabalar . Ben doğum yapalı 2 ay 8 gün oldu .. 40 gunluk surec ılk zamanlar kanamalı sonrası kahvrengı lekeli gectı . Lakın hıc durmadı nısan 14 de adet gordum ona kadar hep lekelenme oldu. Adetım bıter gb oldu sonunda yıne lekelenme oldu .. sımdıde azcık sulu sekılde leke gelıyor bazen koyu kahve- bazen acık kahve - bazende acık sulu kan gb .. neden böyle oluyor bılgısı olan varmı ? Ustelık doğumumda bebeğın eşi rahme yapısıktı.. bununla ılgııs varmıdır ? Cnk doktora gıdemıyorum vırus sebeblerınden dolayı