Bebegim şuan 5 aylık ve uyuyordu mızırdandı sıcak oldugunu farkettim ve battaniyesi var evimiz sıcak aslında dogal gazı kullanıyorum devamlı ve battaniyesini aldım üzerinden ve uyuyo şuan 20 dk uyuyan bebek 40 dk oldu acaba sıcaktanmı uyanıyordu benim gibi üzerini örtmeyen anneler var mı
Bu farkındalığı yaşadınız mı napıyosunuz
Üşürmü ki beli falan tutulur mu ki 🤦♀️🥴