Yeni 5 aylık oglum var uykusu geldiginde sinyalleri veriyo mızırdanıyo gözler kırmızı falan yataga geçiriyorum ikimiz yatıyoruz eline oyuncak veriyorum oynatıyorum o oynarken gözler kapanıyo Bi kaç gün bu şekilde gittik gündüzleri yalnız gece uykusuna geçiş te muhakkak meme istiyo fakat iki günden sonra oynuyoruz mızırdanmaya başlıyo emzik oyuncak istemiyo ve memede uymak istiyo aglıyo sinirleniyor falan meme verince hemen uyuyor memede uyumaya alışınca haliyle erken den uyanıyor gece uykusuna geçişte 2 defa uyanıyoruz tekrar meme uyku gecede 3 saate bir kesin kalkar derin uykumuz yok yani mızordandıgında ne yapmalıyım bıraksa kendini uyuyucak neden böyle yapıyo memeye mi bagımlı olduk ne güzel kendi kendine uyucak die sevinirken 🤦♀️🥴🥴 bu mızırdanmaya Bi çare 🥴
Ve memede uyumaya alıştırsam gündüzleri ileride sıkıntı yaşar mıyım iyice memeye mi bagımlı olur yoksa şuan bebegim ne istiyorsa onu mu uygulamlıyım malum ihtiyaçlar karşılandıkça biter sanki ihtiyaç duyuyor karşılamlımuyım kesmelimiyim napim 🤦♀️🤦♀️🤯