Hayal123 Biberonla mama içerken ağlamaları başladı sanki ağrısı oluyo gibi anlmadim.. gazdan mı acaba var mı başına gelen 🤦🏼♀️ ne yapmam lazım..3 aylık bu arada bebeğim
Betull Hayal123 canım gaz olabilir kucagında yedirmeye çalış kaka düzeni nasıl ama böyle devam ederse bi dr danıs mutlaka
Ata0707 Hayal123 peki önceden gaz sorununuz var mıydı? Belki gaz olabilir ama devam ederse sen yine de doktoruna bir danış..çevreye ilgisi artıyor bu dönemde belki ondan da ağlıyor olabilir
Nisansmom Hayal123 bende tam bu konuyu araştırmak icin girmiştim ayni sorunu yasıyorum sut icmiyor çok severek içerdi be oldu anlamadim
Hayal123 Betull kucağımda yediriyorum ama çok gazı var ikiniyo sürekli kakayida 2 yada üç gunde ikinarak yapiyo cıvık yapmasına rağmen
Hayal123 Ata0707 gaz sorunumuz hiç geçmedi zaten hep bir ikinma kıvranan halinde.. emerken daha çok yapıyor bunu
Hayal123 Barsem1912 ağzına baktım aklima geldi bu ama görünürde birşey yok.. ikinma var çok sonra ağlamaya başlıyor hem emmek istiyo hem ıkınıp ağlamaya çalısiyo
Balannesi Hayal123 3.aydan sonra beslenmeleri baya azalıyor etrafa ilgi başladığı için lıkır lıkır 90-120 cc emdikten sonra içen oğluşuma 30 cc içiremezdim 😊 Geçici bir dönem merak etmeyin🙏🏼
ilknurcelik Hayal123 gaz yada kaka geliyordur bebeğim biberon emerken hem gaz çıkarıyor alttan ama 6,5 aylık senin miniş çıkaramıyor olabilir
Hayal123 ilknurcelik aklına hep beslenirken ikinmak geliyor neden anlamadım.. hatta kakasını bile beslenirken yapiyo
Barsem1912 Hayal123 gazı var o zaman bak benim kolik oğluma denemediğim ilaç kalmadı en son relactaz aldım ve çok aşırı işe yaradı biraz pahalı ama değer
Nisansmom Hayal123 3 ay 6 günlük bide reflüsu var cok üzüldüm 3 ay kontrolünde de az kilo aldığını söyledi doktor içirmeye zorluyorum bu seferde kusuyor az önce yine kustu 😢
Betull Hayal123 canım kakayı normalde 10 gün normal diyo doktor ama illaki oda rahatsız ediyodur biz kızıma kimyon suyu veriyoduk bide doktorumuz geceler için sadece biogaia damla vermişti cok rahat etmiştik
Deletedmom006 Hayal123 ayni seyleri yasiyoruz. Civik ypiyor ama 2-3 gunde bir yapiyor. Bide her mama yedirmemde agliyor. Hem istiyor hem agliyor. Bir suru mama degistim gaz damlasi kullandim banamisin demedi
Derinsum Hayal123 canım ne gazdan dolayı ne kakadan benim kizimda biberonla mama içerken sürekli ağlar gezdirerek iciriyorum bugün doktora sordum dis yerleri olusurmus ondanmis normal dedi 4 ay 12 günlük yaklaşık bir aydır böyle
Hayal123 Deletedmom006 aynen bende öyle kaç ilaç değiştirdim işe yaramadı..uyku durumunuz nasıl canım benimki dalmada çok problem yaşıyo.. sürekli bir hareket halinde dalmaya çalışırken🤦🏼♀️