Merhaba kızlar.. Kızım 1 yaşında ve saçı nerdeyse hic yok çok az ve seyrek.. kazıttır diyenler oldu ama kazıttırmak istemiyorum.. bazı kisilerde badem yagi sür zeytinyagi sür diyenler oldu.. sizin bi öneriniz var mi ne yapayim.. yada deneyip faydasini gördügunuz bisey..