Poyraz04 eskisinden iyi durumda olmasına çok sevindim ☺️Ben de masaj yapıyorum inşallah düzelir bizim de. Bize doktor gelmenize gerek yok dedi. Fotoğraf at diyor sadece. Ben gitmeyi tercih ederdim ama koranadan dolayı böyle yapıyorlarmış. Bir aksilik görürsek biz zaten çağırırız dedi. Dün bir hafta oldu fotoğraf attığımda gömüjlüğü de sorduk. Geçer ya da geçmez demiyor. Masaj yapın, önemli bir şey değil demiş sadece.