ESMAHUSEYIn Dr vücudu pul pul dökülüyor diye su verin dedi her emzirmeden sonra 3-4 çay kaşığı daha 18 günlük verilmeli mi sizce veren var mı
Ema ESMAHUSEYIn ben vermedim verilmesi gerektiğini düşünmüyorum mama içiyorsa bilemem ben 6 ay sadece emzirdim
Mom061 ESMAHUSEYIn İlk 6 ay sadece anne sütü alıyorsa verilmemeli, normalde. Ama döküntü için verilir mi bilemedim. Üstte kalsın. 🌺
Yerfistigininannesi ESMAHUSEYIn ben veriyorum her zaman olmasa da iki günde bir ama doktorunuz demiş ise verebilirsiniz bı sakıncası olmaz zannımca
Neslihan01 2 günlükken verdim çünkü idrarından turuncumsu fondöten yapısında bir akıntı geldi üre kristallerini atması gerekiyor dendi o yüzden su verdim şuanda da günde 4 çay kaşıgı veriyorum şuan 41 günlük bebeğim herhangi bir sorun olmadı
Deletedmom265 ESMAHUSEYIn suyun hiç-bir zararı yok zararı olmadığı gibi faydasıda yok sadece bebeğin az emer çünkü su onu doyurur doktor demişse ver 👍
Birgul ESMAHUSEYIn mama veriyorsaniz kaynamis sogumus suyu verebilirsiniz cok az miktarda,bir cay kasigi falan.daha dun sordum saglik ocagina
Caglaa ESMAHUSEYIn bnm oglumunda oyle 19 günlük ama doktor zeytinyagi sür günde bi defa masaj yaparak organik zeytinyag surmemi önerdi ve şuanda iyi durumda düzeliyor. 1-2 cay kaşığı sudan bisey olmaz tabiki vermek istersen verebilirsin ama daha yeni dogmus ihtiyacta duymaz suya
Dlratk ESMAHUSEYIn bebegin deri degistirmesi cok normal pulpul dokulerek derisi degisecek.su icsede icmesede dokulecek o.ben emzirdigim halde 1 cay kasigi verdim ara sira.agzi calkalansin pamukcuk olmasin diye.
Benanin_Annesi ESMAHUSEYIn her emzirmeden sonra demesi doktorumuz 2 beya 3 günde bir verin dedi Zaten anne sütünün içinde herşey var ama yinede verilmesi gerek