Dün ilk defa kızımız odasında uyudu. Yatak odasına bir girdim beşiğin olduğu yer bomboş bir kötü oldum, gözlerim doldu. Kalbim ağzımda atmaya başladı. Kimseyi evlat acısıyla sınamasın Allah.
Bu arada oda ayırmayı düşünenler için deneyimimiz: odasını çok iyi tanıyor, yatağını da değiştirmedik. O hiç sıkıntı yaşamadı gece bir kere uyandı emdi, hemen uyudu. sabah yarım saate yakın uyanık oturdu ağlamadı bile (normalde bizi görünce bağırıyordu). 14 aylık kızım çok doğru bir kararmış ufak bir cesarete bakıyor canım anneler 🤗