Arkadaşlar uyku eğitmeniyle birlikte destek alıp uyku eğitimini başaramayan var mı. 4. Hafta ama olmuyor uykuya dalmamız yarım saati geçiyor ve çok anlıyor ben bebeğimi anlattığım için vicdan azabı çekiyorum olmayacaksa bu kadar aglatmamın ne anlamı var