nzlkc Arkadaşlar bebeğim 6 aylık olacak. Günde iki kere mama veriyorum ama büyüdükçe mama miktarı arttığı için mamayı değiştirmek istiyorum. Hipp kullandıktan sonra mamasını değiştiren var mı? Bebeği mamayı yadırgamayan. Mama önerilerinizi bekliyorum 😊
Zkolip Artık mama vermesende olur ek gıdaya geçti sonuçta anne sütü ve ek gıda yeter mamanın yerını alıyor ek gıda
nzlkc Zkolip bu ay tadım ayı bebeğimin ek gıdadan yeteri kadar beslenmesi için iki üç ay geçmesi gerektiğini düşünüyorum