Öncelikle lütfen yargılayacak olan yazmasın kimse bir bebeği annesi kadar düşünemez
gelelim benim yaptıklarıma 1 aylık bebeğim bu arada kolik bir bebek degil ama gaz sancıları başlayınca 4-5 saat uyumaz arabara aglar huysuzlasir her yolu denedim bizde ise yarayanlar söyle
1- her sabah 1 çay kaşık has zeytinyağ içiyorum
2- sabah akşam 1 çay kaşığı kimyonlu su veriyorum
3- ben metsil kullanıyorum
4- her öğünden sonra önce bisiklet hareketi yapıp sonra karnına bacaklarını itiyorum benim bebeğim masaj yaptırmıyor bu yöntem cok ise yarıyor bizde
ve bunları icirirken birbirine katmıyorum aralarına en az 2 saat koyuyorum biz bu şekilde atlatmaya çalışıyoruz
birde mama takviyesi yapıyorum ben avent biberon kullanıyorum onu Kullanınca gazını hemen çıkarıyor