Merhabalar,
oğlum normalde gece çok uyanan bir bebek değildir, 1 veya 2 kere uyanır emer geri uyur. Ancak iki gündür her saat başı kalkıyor gözü kapalı ağlıyor. Emziriyorum bi saat sonra yeniden… Belki doymuyordur diye mama yapıyorum 2 saat sonra yeniden… En son 4. Ay uyku gerilemesinde böyle olmuştuk bir hafta. Yine atak dönemi midir? Yaşayan var mı bu problemi?