Elif-ada evet kuzum olmuş, çok tesekkur ederım, çok güzelmiş, yalnız bebişimizin kolları dışarı çıkınca elleri yan ayaklara çarpra riski var mı acaba, birde ayakları kayıyormu fayansta, balkona falan koyacak olsak kayarmı diyorumda, bende ondan tepeden üçgen gelen ayaklardanmı alsam yoksa bu şekildede dediğim riskleri yaşamaz mıyım diye düşünüyorumda..🤔😚😚💕💕