Stellaa Kizlar 1 aylik bebegim var gunduz saat basi emmek istemesine ragmen geceleri 2-3 hatta 4 saatte bir emziriyorum genelde ben uyandiriyorum ya da o uyaniyo geceleri daha derin uyuyor yani gecenlerde 5 saat uyumustu. Bu gece de 6 saat uyudu araliksiz normal mi bu ? Cok uzun sure ac kaliyo dye vicdan yapiyorum ama uykuya da ihtiyaci var diyorm cnku genelde gunduzleri cok az uyuyor var mi bu kadar uzun uyuyan bebekleriniz ?
Elifinannesi04 Stellaa benimde kızım 25 günlük son iki günden beri geceleri gayet güzel uyuyo gündüzleri uyuyo ama sanki kuş uykusu sürekli uyanıyo normaldir heralde 🙄
Haticekkbkr Stellaa sarılık problemi var mi, bizde de sarılıkken aşırı uyuyordu oğlum, zorla uyandırıyordum, sarılığı düştü, kendi iki saate bir uyanıyor emmek için
Tortilla_ Stellaa 1 ay 12 günlük kızım. Sağlık problemimiz vardı gündüz uyumazdı doğru düzgün bundan 5 gün öncesine kadar. Ilaç kullanıyoruz ve gündüzleri 2 saat uyuyor ama ben zorla sallayarak yoksa 30 dk yârim saat uyur. Gece uykumuzda 3 4 saat bir kere 5 saati bulmuştu. Hiç ellemedim çünkü acıkınca kendi kalktı. Onun kadar senin de uykuya ihtiyacın var . 4 saat uyuyunca kuş gibi oluyorum valla . Uykusuzluk çok kötü. Bugün sahura kadar uyumadi 3 den sonra uyudu. Sabah 7.44 de uyandı.
Kuzey02 Bebeginiz daha cok kucuk kan sekeri dustugu icin uyanamiyordur en az 2 saatte bir uyannasa bile emzirmelisiniz
deryatoprak Elifinannesi04 sakın bu donemde gayet guzel uyuyor dıye dusunmeyın uykuya elbette ıhtıyacı var ama henuz acken aglama ve sıkayetını bıldırme reflekslerı gelısmıs durumda degıl o yuzden sız gunduz de gece de 2 saatte bır emzırın yoksa sarılık degerı yukselıp kan sekerı dusuyor basıma geldı
Stellaa Mydn33 6.gunde kontrole gittigimizde doktorumuz da artik uyandirmana gerek yok demisti ona guvenerek cok uyandirmamaya calisiyodum ama yine de 4 saatte bir alarm kuruyodum uyanmazsa diye ama bu gece 6 saat nasil uyudu anlamadim normal mi bilemedim yani
Stellaa Haticekkbkr 6.gunde kontrole gitmistik en son simdi haftaya 1. Ay kontrolumuze gidicez. 6.gunde gittigimizde cok az sariligi var emdikce atar demsti doktor. Bi de uyandirmana gerek yok demsti emzirmek icin 🤷♀️
Haticekkbkr Stellaa siz fark ediyor musunuz yüzünde göz aklarında karnında sarılık var mi, Allah korusun artmışsa sarılık o çok uyku yapabilir. Çünki bir aylık bebek 6 saat nasıl tok kalabilir ki. Doktorum 2-3 saate bir acıkırlar demişti bana. Çok mu uykucu bebeğiniz aceba 😁
deryatoprak Stellaa doktorunuz uyandırmana gerek yok emzırmek ıcın derken uykusunda da emebılır demeye calısmıstır yoksa 2 aylık olana kadar bebekler kolay kolay acıkınca aglamayı tam olarak basaramıyor ne yazık ki aman dıyeyım basıma geldiği için yazma geregı duyuyorum benım yaptıgımı yapmayın 2 saatte bır mutlaka emzırın sonra yanı 2.aydan sonra aralıksız 3-4 bazen 5 saatler sıkıntısız hale gelecek ama su donemde 2 saatte bır mutlaka
Stellaa Tortilla_ benimki de gce cok zor uyudu 2bucuk gibi emzirdim uyudu 6ya alarm kurmustum ama baktim hala uyuyo uyandirmayayim yarim saate uyanir dedim bi baktim ki saat 8 olmus onda da ben uyandirdim daha uyur muydu bilmem . Her gece 2 3 4 saatte bir uyaniyodu ama bu gece nasil bu kadar uzun uyudu bilmiyorum . Ac kalmis midir diye vicdan yapiyorum ama gayet mutlu gorunuyodu
Stellaa Haticekkbkr normalde degil iste gunduzleri cok uyumuyo bilmemki sarilik ilk haftalar olmuyo mu genelde sonradan olabilir mi yok gbi sanki ama
Stellaa Haticekkbkr bi de fark ettimki geceleri uyurken kakasini yapmiyo uyandiriyorum ya o zaman ya da emerken yapiyo kaka yapmaynca mi acikmiyo acaba
Tortilla_ Stellaa uyku büyüyüp gelişmesi için önemli bi faktör. Sizin miniğiniz de uykucu 😍😍🤣 Ama bugün biraz fazla uyumuş gibi. Siz yinede uykusunu takip edin. Doktorunuza da sorabilirsiniz bu kadar uyumasi normal mi diye😍
deryatoprak Stellaa sarılık ılk haftalarda olursa adı fızyolojık sarılık yanı yenıdogan sarılıgıdır dıgerı uzayan sarılıktır ılk haftalar olana gore daha tehlıkelıdır benım oglum 45 gunlukken uzayan sarılık teshıs edıldı ben de sızın gıbı dusunup uykuya ıhtıyacı var demek ac olsa uyanır dedım hata etmısım 2 saatte bır mutlaka emzırınn
Ayse1989 Bütün yorumları okudum oh ne güzel maşallah dedim benim oglum tam 1 aylık geceleri 3 saate 1 kendi uyanıyor bazen 3 saate bir olmuyor acıkıyor yediriyorum uyuyor ama sürekli dalamıyor ya ağlıyor uykuda sürekli elleri hareketli uykuda yada altı için ağlıyor yada gazı için yıkılmadım hayla ayaktayım suan bakalım :)
deryatoprak Stellaa benım basıma gelmıstı sarılıgı arttı asla 2 saatten fazla uyutmayın uyandıramıyorsanız enjektor ya da bıberonla da olsa sut verın sutunuzu sagıp ya da uyurken emzırmeye calısın 1 aylık bebek ıcın 3 saat kesıntısız uyku bıle cokmus oyle dedı doktorumuz kan sekerı dusuyor ve sarılıgı yukselıyor 2 saatten fazla uyudugunda
Badevehande Benim bebeğim 3 ay uyudu diyebilirim hep ben uyandırıp emzirdim. Onun uyanmasını beklemeyin siz 2 saate bir besleyin