Benim kızımda 16 Ekim doğumlu.
Ek gıdaya başladık yoğurt, kefir ve labne peyniri çok seviyor .
Desteksiz oturabiliyor,yuvarlanıyor, geri geri gidebiliyor.
Çıngırak seviyor ama daha çok poşet ıslak mendil onlarla oynamayı daha çok seviyor meyve emziği aldım onla biraz oyalaniyor
Uyku düzenimiz gündüz çok güzel ama gece uyumuyor saat başi kalkıyor.