Aysun0300 benim oğlum da beşinci Aydan itibaren dönüyordu. Ben sırt üstü veya yan yatırıyordum, bir baktım yüz üstü dönük şekilde yatıyor. Zaten üç buçuk aylıkken normalde de dönmeye başlamıştı. Ben korkuyordum yatakta nefes alamaz falan diye. Hemen geri çeviriyordum, kendisi yine aynı pozisyona dönüp uyumaya devam ediyordu. Annem elleme kızım demek ki öyle rahat ediyor, kendini kurtardı artık, nefesini de alır dedi. Bıraktım ben de. Şu an 21 aylık ve hala yüz üstü uyur. 😊