Deletedmom388 Mrv-hmz İlk aylar içmedim ama şimdi içiyorum normal yeme içme düzenimdeyim,Kızım 8aylık,ekstra bir şey gözlemlemedim.
gozdeteacher Mrv-hmz Spinal sezaryen doğum yaptım ve daha hastanede başladım kahve içmeye. 4 aylığız, hemen hemen her gün 1 veya 2 fincan Türk kahvesi içerim. Bebeğimin uykusuna da herhangi bi etkisi olmadı. Uyuyacaksa her türlü uyuyor. 💤
Sophie8 Mrv-hmz 2 fincan Türk kahvesi içiyorum ya da kafeinsiz filtre kahve içiyorum canım. Kızım 14 aylık önceden sadece 1 Türk kahvesi içiyordum fazlasını içince sanki uyumuyordu
Gkhnn71 Mrv-hmz hiç etkilemiyor ben çok severim kahveyi mutlaka icerim herhangi bi sıkıntı olmadi çok şükür
Kuzey02 Valla ben kahvesiz yapamam canim her istedgnde iciyorun yoksa uykusuzluga dayananiyorum cok sukur uyuyor 5 ayin icindeyiz
Mrv-hmz Kuzey02 bende çok zor dayanıyorum ama bir yandan içersem bebeğim uyku konusunda iyice sorun yaşarsa diye korkuyorum 😴😓