Serendipity Emzirdikten sonra gelen o yoğun bir şeyleri atıştırma hissini nasıl bastırıyorsunuz, neler yiyorsunuz? Ben özellikle sabah erken saatteki emzirmemde çok acıkmış hissediyorum kendimi. Önerdiğini sağlıklı atıştırmalıklar var mı?
YLKRN Günaydın, hayırlı günler Atıştırma isteğiniz için su içmeniz hem sütünüzün artması hem fark etmeden kilo alımınıza engel olacağı için daha iyi olacaktır fikrindeyim. Tabi yine de siz bilirsiniz.