Hanımlar merhaba oglum 13.5 aylık 2 haftadır tam olarak yürümeye basladı. Tavsiye edebileceğiniz ayakkabı markaları varmı ve malum virüsten dolayı dışarı çıkıp deneyemiyoruzda ve kaç numara almalıyım bilemedim. Vicco klasik tek bantlı ve Nike Pico arasında kararsız kaldım yardımcı olabilirmisiniz.