9 aylık bebeğim Normalde mamasını içirip Yatağında kendi kendine uykuya geçerdi dün kızamık alışı yapıldı astronot gibi giyinmiş hemşireden korktu ağlamaya başladı zar zor susturdum o günün gecesi ve bu gün 4e kadar yatmadı amansız bir aglama nöbeti geçiriyor uykudan çığlık çığlığa aglarayak uyanıyor neden olmuş olabilir bi rahatsızlığı yok agrısı falan vardır belki diye ağrı kesici verdim ama bu aglamaya bir anlam veremedim 😭😭😭😭😭