Gisemm ne biçim komşularmış onlar.. bizim sitemiz ve apartmanımız o kadar gürültülü ki tüm evlerin seslerine gık demeden katlandık. Hepsi büyüklerin gürültüsüydü, evet çocuklar da ses yapıyorlar ama onlar geçici.. Bebek sesi ise üst komşun oglu rahatsızmış bulamadıklarından günün 20 saati aglayarak geçerdi, sonra da düzelmedi hep agladı ve öyle büyüdü. Rahatsız olmasa da çıkmazdım kapılarına çünkü o bir bebek.
Şimdi bazen Alman komsu laf atmaya çalısıyor, ya sen de duyuyorsun uyumuyorsun di mi ben de uyumuyorum diyorum. Çocuk bu her zaman gülemez ve duygularını aglamak ile ifade ediyor. Tabi ki gürültü yaparsa ben de uyarıyorum ama aglıyor veya gec uyuyor diye komsu uyarmasını anlayamıyorum.