Merhaba
ben 3 kez hamile kaldım. İlk ikisinde 9. Haftada kalp atışları durdu ve 2 kez kürtaj oldum. 1 kürtajımda iltihap kaptım ve tüm vücuduma yayıldı. Yumurtalığımda kist,kara ciğerimde yağlanmaya,böbrek ve idrar yolumda enfeksiyona neden oldu çok tedavi gördüm 1.5 yıl hamile kalmam yasaklandı. 1 yılın sonunda 1 kez denemek istedim ve hamile kalmışım. Değerim 64 çıkmıştı doktorum kullandığın ilaçlardandır 4 gün sonra bidaha test yaptır dedi. Yaptırdım ve değerim 50 çıktı düşmüştü.. bana ilaçlardan dolayı kimyasal gebelik kendi kendine düşecek dedi. Sonra ben düşsün diye elimden geleni yaptım. Ağır kaldırdım,temizlik yaptım çünkü bir daha kürtaj olmaya korkuyodum. Aradan biraz zaman geçti ve hastalanmadığımı farkettim tekrar test yaptırdığımda değerim 1600lerdeydi. Bebeğim gitmemişti ama kalbi çok az atıyodu. İğneye başladım 9 ay kullandım. 9. Haftada beyninde kist var dediler. 12. Haftada detaylı ultrasona sokup beynine baktılar. Kist gitmiş ama beyincik gelişmeyebilir,gelişmezse 20. Haftada kürtaj dediler. Beyincik için 17. Haftada tekrar detaylıya alındım çok şükür beyincik gelişmiş ama kendini hazırla zihinsel bir engel olabilir dediler. Bebeğimle bunuda atlattık ve 6. Ayımda yüksek tansiyonum çıktı 18 lerdeydim. Günde 6 tane alfamed 1 tane dil altı içiyodum. Son 3 ayda tansiyondan dolayı vücudum su ve tuz tuttuğu için tam 30 kilo daha aldım ve doğuma 110 kilo girdim. Yürüyemiyodum,eşimin ayakkabılarını giyiyodum. Her gün fenalaşıyorum derken 36. Haftamda kesem yırtıldı yavaş yavaş suyum akmaya başladı. Biraz daha savaşmaya çalışırken en son gece istifra edip bayılmışım tam doğuma girecekken bebeğimin kalp atışları 50 ye düştü. Sezeryan oldum ve 10 gün yoğunbakımda kaldı. Şuan çok şükür ikimizde iyiyiz. Ben doğumdan sonra 10 gün içinde o 30 kiloyu verdim. Tansiyon bende kaldı ama dikkat edince sorun yaşamıyorum. Bebeğimde çok iyi gelişiminde ya da beyninde çok şükür biley yok. Lütfen içinizi karartmayın,üzülmeyin. Rabbim nasip edince gidiyor denilende kalıyor, kötü denilende iyi oluyor. Ben bu kadar şey yaşamışken şuan yüzüm güldü, dilerim isteyen bekleyen herkesinde yüzü güler kucağı dolar inşallah