Kızlar merhaba
kızım 38 günlük oldu çok şükür kırkımız çıkacak
corona yüzünden tüm düzenimiz dağıldı mecbur annemlerin yanına yerleştik. Akşam üstlerinde 2 3 saat uyuyorum geri kalan hep kızımla ilgileniyorum ve kızım ciddi anlamda aç gözlü beni emzik yerine kullanıyor 😅 kurban olurum onun ağzına yüzüne ama aşırı uykusuzum saat başına uyanmak beni çok yıprattı
bu yüzden hipp devam sütü mama aldım akşam üstlerinde annem versin bende uyuyayım kesintisiz diye
dozunu 120 ml 4 ölçek ayarladık arkasında o şekilde yazıyordu
annem içirmiş
ee tabi bizimki yüklenmiş bir anda biberona
yarım saat sonra tamamen hepsini kustu
dozunu nasıl ayarlıyorsunuz
benim gibi olan var mı
mama kullanan annelerden tavsiye ve öneri istiyorum