Zbetus benımde arka tarafımda vardı siğiller yaktırdım bidaha çıkmaz dedi doktorum ama bi kaç gün önce fark ettim ki yine bitane çıkmış çok rahatsız ediyo benı suan küçük ama yaktırdıklarım gibi olursa büyüyecek ve çoğalıyor bende bilmiyorum ne yapacağımı doktora da gidemiyorum hastane ortamı virüs den dolayı bebeğim var suan zaten yine yaktıramam sonrası da zor olmustu çünkü ilkinde bebeğimle ilgilenemem bu sefer ne yapacağımı bilmiyorum