Merhaba guzel anneler benim kızım 6 aylık ıken mamayı bıraktı bitin mamalar denedim ama ıcmedı ne ıcıyorsa hepsini hep kusuyordu. Bizimde doktor kecı sutune baslayalım dedı ve basladık yanı 6 iken kecı sutu verme basladık ve onu sever ıcıyor yanı Bi sorun yasamadık daha Allah sukur olsunkı gabızlık sornumuzda kalkdı mama ıcerken kızım 12 gün kaka yapamadın bilirim ama Allah sukur öyle bı sorunumuz kalmadı.
Hanı sadece fikırlerlerınız ve dusuncelerınız merak etim siz ne dusunıyorsunuz
Simdıden tesekulerr fikirleriniz ıcın💕