Ejderhahavva Elbette, o bir zorunluluk değil. Bende forumdan görüp doktoruma kızım icin balık yağı almak istediğimi söylediğimde çok gereksiz bir davranış neden bebeğinize bunu verme gereği duyuyorsunuz direk omega3 içeren besin vermek yerine dedi, ve böyle birsey yapmamam gerektiğini söyledi Fransız doktorları biraz katıdır vitamin falan istediğimde de kızmıştı, kızım 19 aylık hiç bir ilaç vitamin vs almadı çok şükür hiç hastalamaz yani sağlıklı bir çocuk, gelişimi de her yönden gayet iyi ☺️