sifauzun2 keki az pekmezle yapıyorum, köy ayaklıyız pekmez, yumurta, süt, tam buğday unu hepsi köyden geliyor. Bizim ürünlerimiz. Bizim kekler gibi yağ, kabartma tozu vs de yok tabi. Aklınıza beş çayında biz büyüklerin yediği kekler gelmesin. 😉Doktorumuzun tavsiyesiyle veriyorum ara öğün olarak haftada bir keki, bebe bisküvisini. Hergün yiyor diye bişey yok ara öğün çeşitliliği olsun diye dediğim gibi. Meyve, yoğurt, muhallebi De var doktorun yaptığı öğün listemizde. bol alternatifli sıkılmadan çeşit çeşit yedirmeye çalışıyorum. Doğuştan İştahsız bi bebek sürekli aynı şeyleri yemeyi sevmiyor, denedim. Anne sütüyle ıslatıp az az veriyorum zaten o kadar çok yemiyor toplasan bir ara öğünde bir yemek kaşığı ya yer ya yemez. Kalanı biz yeriz yersek.
onun dışında kaşarı evde yapmıyorum hiç aklıma gelmedi açıkçası, teşekkür ederim 😊sayenizde deneyebilirim bi araştırayım. Bizzat fabrikasına kadar çok iyi bildiğim bi marka var ondan veriyorum. Vallahi şöyle diyeyim tuzuyla ilgili kaşar peyniri beyaz peynire göre daha az tuzlu diye biliyorum araştırmalarım sonucu. Çünkü hamileliğim boyunca kendi doktorum bana kaşar peyniri ye diyordu şimdi ki çocuk doktorumuz da kalsiyum, protein ve b12 açısından en zengin peynir çeşidi kaşar diye onu yedirmemi söylüyor. Çok hareketli bir Bebek bu Çok yemediği için iki üç lokma da yese hem enerji hem besleyicilik açısından yeterli olsun diye koydu doktor listemize.
Fakat nerden yola çıkarak kaşar tuzlu dediniz anlamadım kaynak gösterir misiniz? Ben ve doktorlar yanılıyorsak hatanın neresinden dönersek kardır. Açıkçası bu konuda Yardımcı olursanız çok memnun olurum inanın.🌺🌸
(konuya açıklık getirmek istediğim için uzun oldu kusura bakmayın 🌸🌺)