Minikkizimmm normalde 3-4 haftada sonuçlar çıkıyor. Ancak bu pandemi zamanı nasıl sonuçlanır bilmiyorum. Benim de cennet meleğim var, prematüre dogdu canlı dogum oldu, sadece 30 dk yaşadı.. Aslında genetik teste ihtiyacınız yok dedilerse de benim içim elvermedi bir daha hamile kalmak için o testlerin birkaçını yaptırdım. Hepsi normal çıktı. Arkasından 1 yıl sonra kimyasal gebelik geçirdim. Sonrasında 1 ay geçtikten sonra hamile kaldım. Sağlıklı bir bebek dogurdum. Bunu size umut olsun diye yazıyorum. Muhtemelen ileriki hamileliğinizde kan sulandırıcı kullanarak siz de sağlıkla kucağınıza alacaksınız yavrunuzu. Kendinizi bu süreçte yıpratmayın, güçlü olmaya da çalışmayın. Ağlayın, gülün.. canınızı yakacak söylemleri olanları dinlemeyin..