Socialmom14 Biz de zamaninda begendigimiz bircok evi bu sebeple elemistik. Bildigimizden degil de, etrafin onerilerini dinledigimizden. Gorunusu bence guzel. Koku kismindan ziyade beni en cok dusunduren sey, milletin gozu onunde bir seyler yapma kismi oldu. Bir sey yaparken birileri izliyorsa, elim ayagima dolasir benim. Veya herkesin temizlik anlayisi farkli. Biri goruyorsa, yaptigim temizligin gereksiz yere 2 katini yapmak zorunda hissediyorum ki insanlarin da ici rahat etsin. Bu sebeplerle istemedik Amerikan mutfak. Ama memnun olan tanidiklar da var.