Mom0870 Kumrununtanesi bende de olmadı ama benim karnımın uyuşukluğu bile 2 saate geçti doktor 6 saat sürmesi gerekirdi dedi
aysundeper Bende de olmadı sadece (normalde de fıtık başlangıcından dolayı bel ağrım vardı) bel ağrım oluyor fazla eğik duramıyorum. Doğum yapalı 32 gün oldu