1986zeynep geçmiş olsun çok. Ya ben burda gunlerdir görüyorum atesi var dus aldir ateşi var dus aldir. Yanlış! Buradaki saglik postlarina yorum yaparken çok çekiniyorum belki benim bildiğim yanlıştır kimsenin çocuğunun sağlığına sebep olmayayım diye. Sadece doktordan net duyduklarimi paylaşıyorum. Sizinde yazdığınız iyi oldu en azından yanlıştan dönülür.