Feridekoca bizde de olmustu korkmayin, uzerini inceltin eklem yerlerine ılık bez koyun, soguk olmasin daha da yukseltir atesi, ılık olmasi onemli. 4 saat arayla calpol ve dolven varsa kullanabilirsiniz, bol su icirmeye calisin ya da anne sutu/mama. Sivi almasi cok onemli. En son kirmizi döküntüleri olabilir korkulacak bir sey degil kendiliginden geciyo. Gecmis olsun 🙏🏼