Busraae Kızlar deliricem ya dogum yapalı 3 ay oldu saçlarım inanılmaz şekilde dökülüyor yumak yumak kökten geliyor sanki saç telleri nasıl başa cıktınız bu durumla sarımsaklı sampuan kullanmaya basladım bugün ama faydasını görür müyüm bilmiyorum ☹️
E_ecesuu Busraae canim instagramda ‘ lifewithmilos ‘ diye bi hesap var, ordaki kadin restorex onermisti ben de kullandim duzenli kullanimla gercekten azaltti benim 2.haftam
Busraae Belinay19 ahh ah bi bulsak canım doktor kan ilacı vermişti kullanmadım fazla düzenli midemi kötü yapıyor diye ondan mı ki acaba diyorum
Belinay19 Busraae zannetmiyorum ben kullandım değerlerinde normal ama yıkarken bile akıyor dokulenler ☹️
Zeynept Busraae 3 ayda dökülme başlıyor 5 ay sonlarına kadar kellik olmuor korkma . Benin 1 aydır azaldı ve yeni saçlarım çıktı. Çok kötü durumdaydım saçımı taramıyordum bile . Yağlar sürdüm kara sarınsak şampuanıyla yıkadım
Busraae Zeynept evet canım bende 3.ayımdayım bu ay cook dökülmeye basladı bu kadar degildi. Ayy kellik olmuyor degil mi ondan cok korkmustum
Zeynept Busraae yok bakım yap yapa bildiğin kadar. Hamilelikte içtiğin vitamin ilaçlarınl içe bilirsin. Ve doktorium panplus biotin diye ilaç yazdı sigorta karşılamıyor diye alamadım ama onsuz da düzeliyor muş