Gizem- aynı durum birebir benim oğlumda var ama sabrediyorum, Allah sabrını veriyor bazen evet sinirleniyorum ama o an kendimi kızmamak için frenliyorum. Ben uzak yere gelin geldim yılda 2 3 kez ailemi görebiliyorum gidiyorum ama gittiğime bin pişman oluyorum neden mi? Asla belirsiz uyumaz asla günlerce sabahlara kadar sakladığımı biliyorum komşudan beşik aldım rahatladım. Anneme babam alışması 5 gün sürdü bir saniye benden ayrı duramıyor ve aşırı bağlı, hadi onu da geçtim ama şuan 2 yaşına girdi girişecektir tuvalet kapısında benim için ağlar. Gündüz gece uykusunda yanında olursam garanti uyur ama az uzaklaşsam hissediyor büyük ihtimalle ahlar yada beşikten çıkıp yanıma gelir. Oğlum tuvalete gidebilir miyim diye izin alıyorum😂 başını hayır diye sallıyor yerimden kımıldayamıyorum. Şuan hamileyim sabaha karşı affedersin lavabom geliyor ne zaman kapıyı açsam pat uyanıyor korkudan tuvalete bile gidemiyorum ağlar uyanır diye😞 ha sorarsa ki ne yapıyorsun peki dersen. Artık alıştım bu durumlara zamanla büyüdükçe rahatlıycam. Her bebeğin kaybetme korkusu oluyormuş annelerine karşı bunu duymuştum büyük ihtimalle düşkünlük bu yüzden. Bu durumları yaşasamda varlığına bin şükür🤲🏻 Allahım ayaklarına taş değdirmesin çok seviyorum oğlumu aşığım resmen. Napalım biz annelerde bu duruma katlanmak zorundayız❤️