Oykuu_bebekk Merhabalar arkadaşlar bende her anne gibi dişi çıksaa diye merak eden annelerden ama henüz çıkmadı dişimizz bizim gibi geç kalanlar var mı 😜
Deletedmom198 Oykuu_bebekk benimde oglum 7 ay 23 günlük bizim dişimiz daha gecen hafta patladi şu emekleme aşamasindayiz
Deletedmom198 Oykuu_bebekk ama asla kendi bebeginle başkasını kiyaslama her bebek farklidir ve her bebek ozeldir
Deletedmom198 Oykuu_bebekk dişinin patlamasi için ben devit 3 ampül adinda bir damla aldim tek seferlik zaten ayda bir kere kullanabiliyorsun ben birinci ay verdim ikinci ayda dişi patladi d vitamini oldugu icin bebeklerde kuvvet yapiyor bebegin diş cikarmasina yardim ediyor
Oykuu_bebekk Deletedmom198 bebeğimi kimseyle kıyaslama yapmıyorum yapmam da 🤔 merak ettim bizim gibi olan var mı diye kaşınma var ama salya vb durumumuz yok bakalım ben kendim heveslendim için merak ediyorum 🤗
Deletedmom198 Oykuu_bebekk haklisin canim insan merak ediyor bende dişi cikmadan once her gordugume çocugun agzini baktirirdim😂😂 hayirlisiyla senin bebeginde cikarir insallah
Deletedmom198 Oykuu_bebekk yok benim annem hepimizde kulllanmiş diş patlamasi için yardimci oluyormuş bende kullandim vitamin zaten
Miniminisim-35 Alt iki dişi patladı emekliyor ayakta durmaya başladı ama oturamıyor bence oturmak istemiyor hemen kendini kaydırıyor arada bakıyorum oturuyor çok değil
Oykuu_bebekk Deletedmom198 teşekkür ederim 8. Ayına kadar beklim bakalım 10 gün de neler olacak çıkmasa alırım vebde teşekkürler 🥰