Nehirrrrrrr çok çok geçmiş olsun ne kadar zor olduğunu bizzat bilirim … bizimki doğumda değil 15 günlükken oldu ve kafayı oynatacağımı düşündüm bir an… bronkopnömoni’den yattı oğlum 😔 antibiyotik oksijen desteği fiziyoterapi 8 gün yattı çok üzücü bir olay. Fakat güçlü olmam gerekiyordu sütüm kaybolmasın diye sağıyorum diye kendimi hep pozitif düşüncelere yönlendirdim. Doktorumuz her gün sağolsun arayıp bilgi veriyordu. Bir de her gün eşim sütümü götürdüğünde hemşirelerden fotoğraf çekmesini rica ediyordu sağolsunlar kırmadılar bir gün bile uff pufff demediler. Açıyordum telefondaki resimleri videoları her 3 saatte bir sağıyordum 60ml den 120 ml ye kadar bile çıktım o kadar motivasyon sağlıyordum kendime😅 sonra tedavi bitti ve oğlum taburcu oldu! O günden sonra her gün şükrediyorum yanımda ve sağlıklı diye❤️ 2 çocuğum var diğeri de 13 yaşında, küçük oğlum iyileştiği sırada ardından o hastalandı … iyi şimdi ama çocuk var ise dert hiç bir zaman bitmiyor😄 ama olsun çocuklarımı çoook seviyorum. Allah onları korusun! Tüm masum çocukları gibi 🤲