[silindi] EJDERYAA son olara da cinsiyetini yazın direkt hesaplayım sonra zor fırsatım oluyor K.bakmayın
[silindi] Bereninannesi_ peki, asıl doğum tarihini henüz almadan nasıl yaptınız? Öğrenmek için soruyorum.
Bereninannesi_ [silindi] kendi bebeğiminkinden bahsediyorum. Hanım efendinin bebeği de 8 aylıkmış muhtemelen oda atak dönemindedir diye söyledim
Yenidenanne [silindi] canım benimkine de bakar mısın sezeryanla doğması gereken tarih 03.10.2019 du 05.09.2019 doğdu erkek şuan 7+26
EJDERYAA [silindi] kusura bakmayın parça parça yazıyorum bende doğması gereken 02.07.2019 doğduğu tarih 09.07.2019 kız bebek 🌺tşkr ederim
akillibidikcgty EJDERYAA tam 10 aylıgiz atagin 5. Günündeyiz sabah 5ten beri sürekli uyanıp mızmızlanıyor
Annesininkuzusuu @[silindi] bizimkinide hesaplar misiniiz ?🙏🏻 Dogum tarihi 17 Ağustos beklenen dogum tarihi 27agustos. Erkek